Apple představil první iPhone v roce 2007, přičemž od té doby zařízení prošlo poměrně radikálními změnami. Před několika měsíci spatřil světlo světa ikonický iPhone X bez tradičního domovského tlačítka, s displejem přes celou přední část a s revoluční TrueDepth kamerou. Přestože jsou jablečné telefony označovány za jedny z nejkvalitnějších na trhu, občas se nějaká vada objeví, a potom zařízení musí putovat do servisu. Pokud máte iPhone ještě v záruce, problém vyřeší prodejce, u něhož jste si mobilní telefon kupovali. Ale na koho se obrátit, pokud záruka vypršela?
V současné době existuje spousta servisů, nicméně ne všechny se mohou pyšnit dobře odvedenou prací. Jelikož iPhone není nejlevnější záležitost, neměli byste šetřit ani na opravě. Svěřte práci raději do rukou odborníků, kteří se zabývají opravou výhradně produktů s logem nakousnutého jablíčka. Velice populární je iPhone servis zvaný iFAST.
Jaké opravy iFAST provádí?
Servis telefonů provádí různé opravy, například výměnu skel displeje, baterie, panelu LCD, zadního krytu, konektoru nabíjení, přední či zadní kamery, vibrační jednotky, reproduktoru, sluchátek, domovského tlačítka a podobně. Ceny se odvíjí od toho, jaký model iPhonu máte, protože je zřejmé, že náhradní díly pro iPhone 6 budou levnější než pro iPhone 7.
Obrovskou výhodou je, že servis Apple se nezaměřuje pouze na iPhony, ale klidně si vezme do parády i iPad, iMac či MacBook. Jakmile budete ze servisu odcházet, můžete si ještě koupit nějaké příslušenství, neboť servis se zabývá i prodejem doplňků pro jablečné produkty. Více informací najdete na www.ifast.cz.
Anebo iPhone vyměňte za nový
Druhou možností, co dělat, když se iPhone pokazí, je vyměnit ho za novější model. Apple má momentálně v nabídce iPhone 6s, 7, 8 a X. Jestliže preferujete menší rozměry, ještě se nabízí iPhone SE.