Kvůli jakým zlozvykům tloustnete?

kvuli-jakym-zlozvykum-tloustnete

Snažíte se zhubnout a nedaří se? Kde může být chyba? Možná v určitých zlozvycích, které jsou problémem mnoha lidí, kteří chtějí zhubnout. Zbavte se těchto zlozvyků nebo si sežeňte dohled v podobě výživového poradce, který vás upozorní, na co si máte dávat pozor. Na jaké si máte dávat pozor?

Při nákupu chvátáte a máte hlad

Dělá to snad každý. Chvátáte domů z práce a napadne vás ještě skočit do obchodu. Chvátáte, abyste už mohli být doma, a navíc máte hlad. Nejhorší kombinace. Kolik zbytečných a často i ne příliš zdravých potravin jste takto koupili. Hlad je nejhorší pomocník při nakupování. Vždy si pište nákupní seznam a choďte do obchodu najedení.

Všude autem

Dneska by lidé jezdili nejraději autem úplně všude. Je jasné, že z důvodu nedostatku pohybu je hubnutí výrazně zpomaleno. Během hubnutí musíte dbát na vyšší výdej energie. A chodit pěšky je ideální sportovní aktivita. Navíc pomůžete nejen sobě, ale i životnímu prostředí.

Až moc sladíte

Velmi častým zlozvykem je slazení kávy a čaje. Zvyknout si na sladké je velmi jednoduché. Horší už je si odvyknout. Ovšem, když chcete hubnout, musíte se těchto zbytečných kalorií zbavit. Když se zbavíte přílišného slazení, pomůžete svému trávení i glykemickému indexu.

Málo spíte a pijete

Spánek je důležitý nejen z hlediska hubnutí, ale i pro vaše zdraví. Dopřejte svému tělu kvalitní odpočinek alespoň 7 – 8 hodin. Stejně tak je důležitý pravidelný pitný režim. Jestliže vypijete skleničku denně, je to málo. S pitným režimem vám může pomoci i internetová aplikace hlídající pitný režim na mobilu, která vás upozorní, že je čas se napít.

Dojídání po dětech

To se stává velmi často zejména u maminek malých dětí. Víte ale, kolik kalorií navíc takto získáte? Po dětech nedojídejte. Buď jídlo vyhoďte, nebo schovejte na pozdější dobu.

Máte na očích různé mlsky

Také máte na pracovní stole nebo jinde připravené různé dobroty pro strýčka příhodu a často do nich saháte a ujídáte? Schovejte je tak, abyste je neměli na očích. Nejlepší je během hubnutí vůbec žádné kalorické bomby nekupovat, a tím se uchráníte od zbytečného příjmu kalorií. Jestliže však bez nějaké dobroty k zobání nemůžete být, zkuste něco zdravého, třeba velmi zdravá chia semínka.

Během hubnutí je důležitý každý detail. S trochou trpělivosti se svých zlozvyků zbavíte a kila půjdou krásně dolů.

silvie.dluhosova@gmail.com

Add your Biographical Info and they will appear here.